Конфіденційність

Конфіденційність

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА

ФОП Горяніна Марія Олексіївна

Юридична адреса: 

Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Укмергеська, 14

ЄДРПОУ 2575909948

 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  • Ця публічна оферта діє між Замовником та Виконавцем.
  • Замовляючи у Виконавця послуги та здійснюючи їх оплату або підтверджуючи пропозицію, Замовник надає свою
    згоду з умовами оферти.

ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ

Виконавець в порядку та на умовах, визначених цією Офертою, надає Замовнику оплатні послуги з
виконання письмового перекладу (ДК 021:2015:79530000-8) відповідно до вимог міжнародних та
національних стандартів у галузі перекладів, у тому числі:
- ISO 17100:2015 Послуги перекладу – вимоги до перекладацьких послуг;
- ISO 9001:2015 Системи менеджменту якості. Вимоги;
- ISO 2384-77 Документація. Оформлення перекладів;
- СТТУ АПУ 001-2000. Кваліфікація та сертифікація перекладачів. Спільні вимоги. Всеукраїнська
громадська організація «Асоціація перекладачів України». Київ-2000;
- СТТУ АПУ 002-2000. Послуги з письмового та усного перекладу. Спільні правила та вимоги до
надання послуг. Всеукраїнська громадська організація «Асоціація перекладачів України»;
- Рішення Української комісії з питань юридичної термінології No 9 (Протокол No 2 від 19.04.1996);
- а також відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.2010 No 55 «Про
впорядкування транслітерації українського алфавіту латиницею»,
а також супутні сервісні послуги (детальний перелік який представлений на Сайті), надалі «Послуги».
Замовник, відповідно, оплачує і приймає надані Послуги.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

  • Замовник несе повну відповідальність за правильність і своєчасність виконуваної ним оплати за
    послуги Виконавця.
  • Виконавець несе відповідальність за правильність і своєчасність наданих послуг при виконанні
    Замовником умов, встановлених цією офертою.
  • У разі завдання Виконавцем ненаданням, несвоєчасним чи неякісним наданням кожної конкретної
    послуги збитків чи шкоди Замовнику, Виконавець відшкодовує такі збитки чи шкоду в розмірі, не
    більшому за вартість відповідної послуги (відповідного замовлення).
  • Якщо Замовник із будь-якої причини відмовляється від виконання замовленого письмового
    перекладу, він сплачує Виконавцю вартість уже виконаної роботи на день отримання такої відмови від
    Замовника.

 

КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

  • Згідно цієї Оферти, Сторони можуть отримати доступ до інформації, що є конфіденційною
    інформацією іншої Сторони.
    7.2. Кожна зі Сторін зобов'язується не надавати конфіденційну інформацію іншої Сторони третім особам,
    використовувати конфіденційну інформацію іншої Сторони тільки з метою виконання цієї Оферти,
    крім випадків, передбачених законодавством України. За розголошення вказаної інформації та/або
    порушення умов цієї Оферти, Сторона-порушник несе відповідальність, передбачену чинним
    законодавством України.
  • За побажанням Замовника, Сторонами може бути укладено додаткове зобов’язання щодо
    нерозголошення конфіденційної інформації, що стосується окремого замовлення.
  • ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
  • Замовник надає згоду на повідомлення про виконання або інші деталі, що стосуються замовлення
    (SMS, електронна пошта, телефон).
    2. Технологія на основі файлів cookie може використовуватися Виконавцем для покращення якості
    послуг на Сайті. Користувач може обмежити або заборонити використання файлів cookie через
    відповідні налаштування браузера.
    11.3. Виконавець направляє Замовнику інформацію, документи, результати наданих послуг, що згідно
    цієї Оферти мають направлятися електронною поштою, за адресою електронної пошти Замовника, з
    якої Замовник звернувся до Виконавця для замовлення послуг, або яку Замовник окремо повідомив
    Виконавцю.
    11.4. Сторони визнають повідомлення, прийняті та відправлені електронною поштою з e-mail адреси
    Виконавця ***@admiral.com.ua та e-mail адресу Замовника.

Умови повернення

Наше бюро перекладів прагне забезпечити високу якість послуг, однак ми також розуміємо важливість прозорості та чесності у випадках повернення коштів. Нижче наведено умови, за яких можливе повернення коштів клієнтам при використанні платіжної системи LiqPay для оплати наших послуг.

1. Умови повернення коштів

1.1. Повернення коштів можливе лише у разі, якщо виконана робота не відповідає попередньо обумовленим вимогам та специфікаціям, зазначеним у замовленні. 1.2. Повернення коштів здійснюється на ту саму платіжну картку, з якої було здійснено оплату за допомогою платіжної системи LiqPay. 1.3. Повернення коштів можливе протягом 14 календарних днів з моменту отримання готового замовлення, за умови обґрунтованого звернення клієнта.

2. Процедура повернення коштів

2.1. Для ініціювання процедури повернення коштів клієнту необхідно надіслати запит на електронну пошту нашого бюро, вказавши номер замовлення, деталі щодо причин повернення, а також надання будь-яких додаткових доказів (за потреби). 2.2. Після отримання запиту на повернення наші спеціалісти здійснять перевірку виконаної роботи та нададуть відповідь протягом 7 робочих днів. 2.3. У разі схвалення запиту на повернення коштів, ми надішлемо підтвердження клієнту на електронну пошту, і кошти будуть зараховані на картку клієнта протягом 5-10 робочих днів, залежно від політики банку.

3. Винятки з повернення коштів

3.1. Повернення коштів не здійснюється у разі, якщо перекладацька послуга була виконана відповідно до умов договору та попередньо узгоджених вимог. 3.2. Якщо клієнт вніс зміни до вимог після початку виконання замовлення, повернення коштів не здійснюється. 3.3. Повернення коштів не надається, якщо замовлення було завершене в повному обсязі і відповідає високим стандартам якості.

4. Контактна інформація

Для додаткових запитань та інформації щодо повернення коштів, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки:

  • Електронна пошта: info@admiral.com.ua
  • Телефон: 0676212325

Дякуємо за ваше розуміння та довіру до нашого бюро перекладів!

 

ФОП ГОРЯНІНА МАРІЯ ОЛЕКСІЇВНА