Питання-відповіді

Навіщо мені йти до вас у фізичний офіс?

В принципі, непотрібно. У фізичному офісі за вас відсканують документи, також Ви зможете оплатити готівкою.

Всі консультації, питання, оформлення замовлення, отримання готового перекладу, все вирішується набагато швидше, дешевше і зручніше для Вас в онлайн форматі. Напишіть нам в будь-якому месенджері або ж на пошту info@admiral.com.ua і ми все зробимо.

Багато замовляю, є знижки?

Великий обсяг передбачає залучення ще більших ресурсів з нашого боку для якісного і швидкого виконання замовлення.

У зв'язку з цим, на жаль, змушені повідомити, що політика нашої компанії не передбачає знижок в нашій діяльності.

Ви зберігаєте переклади?

Згідно із Загальним регламентом про захист даних (англ. General Data Protection Regulation, GDPR; Regulation (EU) 2016/679), а також Законом України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. ми не маємо права зберігати Ваші готові переклади після того, як всі зобов'язання за замовленням були виконані і Ви отримали Ваше замовлення, і не зберігаємо їх, тому, будь ласка, зберігайте переклади ваших документів, робіть копії.

Якщо Ви не зберегли копію Вашого перекладу, на жаль, Вам потрібно замовляти його ще раз.

Я сам перекладу, ви зможете мені засвідчити?

Перекладач не має права ставити підпис під чужим перекладом, а ставити підпис під перекладом може тільки перекладач з офіційним дипломом, який підтверджує його кваліфікацію. Тому, на жаль, переклад повинен виконати наш фахівець, для того, щоб нотаріус зміг його засвідчити.

Мені потрібно нотаріально засвідчити переклад, для цього обов'язково надавати оригінали?

Якщо нотаріус посвідчує лише підпис перекладача, то нам підійдуть скани документів.

А якщо Ви хочете засвідчити переклад з нотаріальної копією, вам потрібно надіслати нам оригінали документів Новою Поштою (або принести оригінали в наш офіс).

Будь ласка, звертайтеся, і ми завжди порадимо правильний варіант.

Можете мені порадити, які документи мені потрібні для перекладу, і як їх завіряти?

Ми можемо Вам всього лише підказати, АЛЕ Вам обов'язково потрібно звернутися до органу, куди будете подавати документи, і вони нададуть вам повний правильний перелік з приводу всіх необхідних документів та їх оформлення.

Як оплатити? Чи можу оплатити з-за кордону?

Як тільки всі деталі будуть узгоджені, ми надішлемо Вам офіційний, заповнений рахунок від онлайн сервісу прийому платежів LiqPay від PrivatBank.

Ви зможете оплатити цей рахунок будь-якою банківською карткою світу, а можете через Privat24 або GooglePay або ApplePay, будь-яким зручним для вас способом, і сьогодні вже не має значення, де Ви знаходитесь!

Що таке довічна гарантія?

Гарантія означає, що в разі помилок ми безкоштовно їх усунемо або компенсуємо їх матеріально.

Ми відповідально і сумлінно ставимось до своєї роботи і прагнемо не допускати ніяких інцидентів, але ситуації бувають різні, людський фактор теж трапляється. Що б не сталося, замовник завжди повинен отримувати і отримає ту якісну роботу, яку оплатив, незалежно від того, коли був виконаний нами переклад.

Як зробити скан документа з телефону?