Провели опитування в жовтні-листопаді 2020 року серед 553 клієнтів, обраних випадковим чином:
Навіщо? Отримати реальні фідбек. Як зрозуміти, що потрібно поліпшити? Тільки якщо запитати...
Що ви думаєте про роботу ADMIRAL?
521/553: Все відмінно.
22/553: Все добре, але є нюанси.
8/553: Так собі, є куди рости.
2/553: Жахливо, були претензії!
Що означають ці цифри? 521/553 це означає, що 94,2% наших клієнтів поставили максимально позитивну оцінку за нашу роботу. Це відмінний результат, АЛЕ найбільшу увагу було приділено іншим 32 випадкам. Причини були наступні:
- Затримали переклад / Хотів швидше / Нова Пошта - це занадто довго.
- Були помилки.
Що ж, будемо працювати далі, до тих пір, поки не буде 100 з 100. Це тільки мотивує задуматися над помилками і зробити усе щоб їх мінімізувати.